VALBORG


HALLÅ DÄR.
Igår var jag på en liten utflykt med Nellie! Vi cyklade till en stor park och hade picknick där, jättemysigt! Men nu har jag ont i rumpan av allt cyklande ;;w;;
Jag sov hos henne och nu har jag precis kommit hem. Jag ska försöka plugga (båtförarintyg, franska & manus) och städa rummet innan Emma och Jessica kommer hit och firar valborg med mig~
Här får ni lyssna på en underbar låt: Somebody That I Used To Know - Glee Cast

Jag älskar originallåten, men när mitt favoritprogram gjorde en cover av den (och en av mina favoritkaraktärer sjunger den) så blev jag helt lyrisk och nu kan jag inte sluta lyssna på den, haha! Storyn i den här "musikvideon" är mellan två brorsor, och ärligt talat tycker jag att den blev nästan ännu bättre då.
0 Kommentarer till "VALBORG"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback