Vaxade benen för första gången!

Igår vaxade jag mina ben för första gången, men det lät snarare som om någon torterade mig! haha!
Det gjorde inte så ont i efterhand men just sekunden hon drog av dom (jag ska ej ljuga) så gjorde det Ont!!
Men jag satt och övertalade mig själv "Om man vill vara fin så får man lida pin" om och om igen :)
Men jag vart ganska nöjd med slut resultatet!

2 Kommentarer till "Vaxade benen för första gången!"
Postat av: aaaaaajjjjjj

näää fyfan va ont de måste gjort o.o


Datum: 2012-04-24 / Klockan: 22:40:55
Postat av: camilla

jag tycker att dom där remsorna aldrig funkar bra när man har så kort hår på benen..så gillar krämen bättre :D

URL: http://sexzita.blogg.se/
Datum: 2012-04-25 / Klockan: 12:43:13

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback