Återfunna låtar♥

Har ni nån gång hört en låt eller ett band som ni älskade för flera år sen och inser att ni fortfarande tycker dom är sjukt bra?:o
Detta gör jag hela tiden! Min musik smak har varierats mycket under åren, jag minns vilken musik jag lyssnade på för 3 år sen och för nån dag sen så hörde jag en låt från min absoluta favorit band i 6an/7an (3/2 år sen) och jag insåg att jag tycker fortfarande dom är lika bra :)
Bandet heter 3OH!3, jag vet komplicerat namn va? man uttalar det "Three oh three", bandet startade 2007 i Colorado, 2008 fick dom skivkontrakt med "Photo finish records", deras kändaste låt är "Dont trust me" vilket var den första låten dom släppte, men min personliga favorit är nog "Double vision"
Här har ni en bild på Sean Foreman och Nathaniel Motte som startade bandet:
Dom har sammarbetat med artister som Ke$ha (My first kiss) och Katy perry (StarStrukk).
Men här har ni 2 låtar från dom som jag lyssnade på sjukt mycket förr och just lagt in i min spotify spellista igen:
 
 
 
Glöm ej bort att på sidomenyn finns det en länk till min spotify spellista!
Om länken ej fungerar uppdatera bara den sidan så funkar den igen!:)
Klicka bara på den LILA spotify ikonen i sidomenyn!;)
0 Kommentarer till "Återfunna låtar♥"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback