Busy whit life

Har ej haft tid att blogga, varit så upptagen dom senaste dagarna!
I lördags så spenderade jag förmiddagen med att se pretty little liars och plugga,
 
sen åkte jag och handla med mamma, sen vart det kräftskiva hos malin med syrrorna, pappa & albin!:D
det var första gången albin åt kräftor så vi lurade han att man var tvungen att kolla om dom levde först, så när han tog upp sin andra kräfta skrek han till och utbrast "JAG GLÖMDE KOLLA OM DEN LEVDE FÖRST D:" för tydligen hade han ej fatta att vi skojade! haha :)

image-1346258588240-V.jpg
image-1346152908737-V.jpg
sen när jag kom hem så såg jag iron man på tv med mamsen.
Söndag,
på dagen vart det shopping med älsklingen, han skulle köpa en massa grejer inför skolan och jag hjälpte han välja ut skrivblock m.m, jag visade han också bästa miniräknaren han skulle ha (eftersom min brorsa går andra året på el-linjen nu och mattias går första så visste jag precis vad han behövde!;) )
på kvällen vart det att äta ute med mamma & felix, vi åt på båten, maten var jätte god men det var nog mest själva upplevelsen att va där som gjorde det så mysigt! hela båten är som i ett båt/pirat tema och den lugna musiken blandat med dom härliga ljusen och eldstaden satte mysfaktorn på max! jag kunde stanna där hela kvällen, men eftersom felix ville hem så just när mamma ytrade orden "Nu åker vi hem" så började det riktigt SPÖREGNA, ni vet när det riktigt slår ner jätte stora regn droppar, och jag hade ingen jacka på mig utan bara min skjorta så när vi äntligen cyklat hem så var jag blå och kall som en isbit! resten av söndags kvällen spenderades inne med onepiecen och såg iron man 2 med mamma på tv :)

i måndags var det dags för skola igen, efter skolan åkte jag, eila & minna på stan och jag köpte världens mysigaste stickade cardigan & ett par t, det enda som är synd med den är att den är lite stor, men eftersom jag har klädstorleken xxs och det är ens ett mirakel om en vanlig affär som gina tricot eller h&m har xs så får man ta det man har!:)
men det är ack lika mysig endå!
2012-08-27 19.10.42.jpg
på kvällen vart det på med nya myskväll med tjejerna, hanna & eila närmare bestämt, vi flummade runt på västerhiske och tog oss till Ica kvantum och köpte en MASSA godis sen drog vi oss hem till hanna och tjockade oss medans vi lyssna en massa låtar som hanna hade skrivit, den finaste enligt mig var den hanna skrev om mig^^ gullunge!<3
jag tog 10 bussen hem och däckade i soffan så fort jag kom hem!:P
På tisdagen efter skolan hann jag bara hem innan jag skulle iväg igen, jag skulle nämligen på syntest inför moppekörkortet! jag fick alla 10:or! Hade bredaste synen, inte det minsta färgblind och kunde läsa nedersta raden utan problem!:)
 
på kvällen vart det att vara hemma sjuk och fylla i en massa papper inför moppekörkortet, idag onsdag så har jag legat inne mestandels av dagen sjuk :( men klockan 2 hade jag lovat att shoppa med älsklingen så vi åkte ner på stan och han köpte en massa kläder! efter det åkte vi hem till mig och bara mös tills han var tvungen att åka hem och äta, sen ikväll blir det väll pluggning och nya avsnittet av pretty little liars :)
0 Kommentarer till "Busy whit life"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback