Dessa dagar!

Ja senaste inlägget var ju lite knäppt, men så ser en vanlig so lektion ut för oss! haha!:)
men annars då? ja i torsdags hände det ej så mycket, jag stannade kvar efter skolan och pratade med victor i 1½ timme innan jag lyckades ta mig hem och vara med mattias♥,
men idag efter skolan åkte jag upp till stan med tjejerna! vi shoppade en massa kläder (dock köpte jag inget ^^) och fikade otroligt mycket, vi såg invigningen för nya MVG (nya ingången), och först stannade vi för chicken nuggets på mcd, sen gick vi till NYA max (så otroligt fräscht och fint, blir nya stället man går till!:) ) och tog en lyxshake♥
sen vid 7 åkte jag & handla m.m med mamma och vid halv 9 åt vi sushi till middag, MUMS!
0 Kommentarer till "Dessa dagar!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback