Måndag!

Första skoldagen! Detta fick bli min outfit för dan:
 
När jag kom in genom skoldörrarna så det första jag hör är någon som skriker "ALICIAAAAA!!!"
Sen blir jag påhoppad av Eila så vi båda ramlar omkull inför dom nya 7orna, Haha!:)
När vi rest och upp och vinglat vidare, fortfarande helt yra från kraschen så möter jag minna & hanna och dom ger min änu mera kramar♥,
Vi samlades i klassrummet och fick veta det mesta praktiska grejerna, vilka skåp vi hade nu,
vilka lärare, vilken elevensval m.m,
Jag fick ett underskåp i år, skit också!
men jag får väll göra det bästa av vad jag har!:P
Efter skolan så cyklade jag & tjejerna ner på stan och fönstershoppade m.m,
det slutade med att jag, minna & bellan satte oss i stadsparken och solade och pratade i 2½ timme
innan vi drog oss därifrån!
 
När jag var på stan så kom Älsklingen dit och hade köpt en present åt mig,
jag halft dog lite när jag såg var det var och sa åt han att han inte ska spendera pengar på mig!
Men jag vart endå överlycklig och sa tack♥
Han hade köpt min parfym, Loverdose, åt mig, Gullungen! (Tack älskling♥)
 

Så det blev att spendera kvällen med han och när han åkte hem satte jag mig och drack te och sov på tv♥
0 Kommentarer till "Måndag!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback