Traumatisk upplevelse...

Idag på skolan var jag med om något väldigt traumatiskt, det var sjukt hemskt och jag är fortfarande skakis efter det, det har ej med mig att göra utan med en av mina vänner, jag är fortfarande glad att den ropade på mig och ingen annan, jag skulle inte vilja att någon spred rykten om det här,
allting gick så snabbt men det enda mesta jag minns är allt blod, överallt.
sitter och skakar bara jag tänker på den,
du vet att jag älskar dig, jag kommer alltid finnas här för dig när det är som svårast, du kan alltid lita på mig♥ Lots of love!

usch nu måste jag lägga mig ner ett tag...
1 Kommentarer till "Traumatisk upplevelse..."
Postat av: FuFu

jag älskar dig <3


Datum: 2012-02-27 / Klockan: 18:55:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback