Underbart väder^-^♥

Just nu är det Sjukt fint väder ute!:D Solen skiner och det är bara -5!^o^
Detta är en sån här dag när jag vill ut och göra något:D -fast jag inte kommer på något att göra ute- xD
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från stallet,
min Häst Davidor är ju sjuk igen, förmodligen i kvarka...
Vi får hoppas han mår bättre sen!
Dave är den "ljusbruna"♥


1 Kommentarer till "Underbart väder^-^♥"
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D

Kom gärna med förslag vad jag kan göra för att göra bloggen bättre osv. Ingen kritik är onödig :D

URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Datum: 2012-02-25 / Klockan: 13:23:47

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback