Vill ha sommar!

Åååh vad jag längtar efter sommarn♥
Hade den bästa sommaren i mitt liv förra sommarn och jag kan inte ens vänta på nästa♥
I sommar kommer jag åka ut på massa äventyr med mina kompisar,
Åka till stockholm och träffa underbara Linn! -längtar-
Bada och sola varje dag♥
ha tjej kväll med Eila igen,
Åka och bada på nydala med ylva, isa och signe♥
Baka och Ha picknik med bellan och Chrille!
och dansa i vattenspridare med hanna och "sjunga sånt är livet!~"
och tälta med älsklingen, åååh vad förra sommaren gav mig underbara minnen♥ hoppas denna blir lika bra<3
2 Kommentarer till "Vill ha sommar!"
Postat av: hanzan

taggga VATTENSPRIDARE!!


Datum: 2012-02-26 / Klockan: 16:30:04
Postat av: LinneaLoveless

åh fy vilken söt blogg! :3

URL: http://linnealoveless.blogg.se/
Datum: 2012-02-26 / Klockan: 18:03:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback