Nej nicki minaj! varför?!D:

Lyssnade nyss på Nicki minajs nya låt,
jag hade höga förväntningar även fast det lite konstiga namnet "Stupid hoe".
Dock så fort jag lyssnade på den försvann all min respekt för nicki!
Musiken videon är bara för att visa upp hennes rumpa och hela musik videon är bara förvirrande + att låten inte är bra alls!! inte om man gämnför med Superbass, superbass är en låt jag tycker om väldigt mycket och man verkar aldrig bli trött på den? kolla själva och kommentera gärna vad ni tycker♥
Hennes nya:
1 Kommentarer till "Nej nicki minaj! varför?!D:"
Postat av: Ebbzzchan^^

WTF WAS THAT? Jag har också tappat min respekt för henne nu.

Men Super Bass är bra~ En av de få amererikanska låtarna jag lyssnar på actually.

URL: http://ebbzzchan.blogg.se/
Datum: 2012-01-31 / Klockan: 15:55:40

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback