Galenskaper!

Jag började denna dag med att åka upp på Nydala med Anton, Sam och Josef, hade aldrig träffat Sam och Josef förr men dom var ett par riktigt trevliga filurer c:
Efter vi hade badat en timme kom Ylva dit, ååh älskade ylva vad jag har saknat hon!:D
Var tvungen att springa och krama henne när hon komer för att jag inte sett henne på så länge~
Är fortfarande så otroligt glad:D haha!, Vi bestämde i alla fall också då att jag skulle följa med henne till Coster i 2 veckor nu i augusti, kommer bli jätte kul!:)
Men vi badade och busade runt, b.la så ritade vi på antons rygg med solkräm :D
 
Sen på kvällen tog jag bussen till Mattias och var hemma hos hans pappa för första gången!:D
Var jätte kul men var tvungen att åka hem tidigt! .(typ kl 11 men det är tidigt!!:O)
men jag kanske får vara med honom imorn, om jag har tur, beror på när hans tennis är!:P Vi får se!:)
 
Men annars imorn har jag värsta awesome dagen planerad med Martin, vi ska äta lunch på subway sen åka till nydala och bada!, kommer bli epic!:) 
1 Kommentarer till "Galenskaper!"
Postat av: ylva

Koster* xD inte så lätt att veta x3

Men jag pratade lite med min mormor och morfar och de sa att de skulle tänka på saken. Jag tror det beror på att de träffat Isa många gånger men de vet nästan inte vem du är. Vi får vänta och se vad de säger x3

URL: http://takanori.blogg.se
Datum: 2012-07-05 / Klockan: 10:53:12

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback