I stugan!

Just nu sitter jag på terrassen i stugan, finns inte så mycket att göra här eftersom det är inte så bra väder och bara jag och brorsan här :P
Nu på morgonen har jag läst ut "Delia dubbs dagbok", den var sjukt bra och den är ju en riktig händelse, förstår varför min kompis Hanna har läst den minst 134 gr. -inte överdrivet alls-
nu sitter jag mest här och saknar min mattias :/
han ska komma hit imorn dock och sova över:D så det gäller väll att klara sig en dag till!:)
men just nu är jag på semester så förvänta er inte en jätte hög update, men ska försöka så gott jag kan! Kram!
1 Kommentarer till "I stugan!"
Postat av: Hanna

ATT DEN ÄR BÄST! GE MIG DETALJER! VILKEN DEL GILLADE DU MEST??:D


Datum: 2012-07-14 / Klockan: 16:52:55

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback