Inte singel längre!:o

Förlåt för all inaktivitet dom senaste dagarna!:o men har varit för upptagen med mitt liv, och ärlig talat så kommer mitt liv före bloggen!:)
men ni kan få höra vad som har hänt dom senaste dagarna!:)
Sist ni hörde från mig så skulle jag åka till nydala med Martin nästa dag, vilket vi gjorde:D
Vi köpte subway mackor och åt dom där och solade och badade jätte mycket!:)

Provade även en ny dricka/läsk/juice som heter Xubi!:D, den lät så otroligt god på reklamen och jag hade sjukt höga förväntningar... dock var den tyvär inte lika god som jag hade hoppats :( den var god men det smakade ungefär som... Kolsyrad Juice! haha vilket det faktiskt är:P dock var den endå ganska god och jag kommer nog köpa den fler gånger!:D
Sen resten av tiden som ni inte har hört från mig så har jag bara varit med Mattias hela dagarna och nätterna,
förutom igår på dan då åkte jag på Vännäs marknaden och köpte denna snyga magtröja med usa tryck och ett rött linne, är helt förälskad i dom♥

Sen igår kväll var jag med Mattias, han sovde över och 08/07-2012 kl 05'00 så vart vi tillsammans♥
Sjukt lycklig just nu :)
 
3 Kommentarer till "Inte singel längre!:o"
Postat av: Amanda

Jag lottar ut ett IPhone skal på min blogg, det enda du behöver göra är att kommentera att du är med och tävlar! :) Kram

URL: http://mestamanda.blogg.se
Datum: 2012-07-08 / Klockan: 16:13:58
Postat av: Jessica

Jag har inte läst din blogg på länge men e du int ihop med viktor mer?? vem e du ihop med nu???

Kram ditt fans<3

ps. du jätte awesome (:

Svar: Nej jag och Victor gjorde slut för c.a 3 måndar sen, vi var ihop i 1 år och 2 månader! :)Just när vi gjorde slut var det ganska kaotiskt mellan oss men som tur är så är vi fortfarande nära vänner och vi pratar nästan varje dag även fast vi båda har gått vidare och har nya flick/pojkvänner!:)
Men nu är jag ihop med en jätte fin och underbar kille som heter Mattias!:)
Hoppas det gav svar på din fråga!
Tusen kramar
Alicia

URL: http://hessis.devote.se
Datum: 2012-07-09 / Klockan: 17:09:42
Postat av: Jessica

Bästa bästa Alicia skulle du någon gång ha lite tips på hur man får en större blogg (:

Svar: Såklart jag kan!:) ska planera in något sånt inom snar framtid ;)Kram!
Alicia

URL: http://hessis.devote.se
Datum: 2012-07-10 / Klockan: 08:54:12

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback