Uppdatering!

Hela veckan har jag mest varit i stugan, men i måndags åkte jag ner till åsele marknad, där såg vi b.l.a sean banan, vilket var det pinsamaste jag har varit med om, jag tog inga bilder den dagen förutom vad jag hade på mig,
så ni får en sjukt sen dagens outfit:
 
sen så gjorde jag inge mer  vettigt i veckan, låg mest i stugan och gjorde inget,
sen nu har jag kommit hem och varit mer med älsklingen,
Han fyller år nu på söndag!:D samtidigt som vi firar våran 2 veckor-dag :) haha!:P
jag har redan fixat hans present och ska bara finslipa den lite sen är den klar! ;)
 
annars då?
Jo jag har gått in på en ny diet,
Ska bara framföra en sak först, DIET, betyder inte BANTA, jag bantar inte utan byter bara mina matvanot för att få ett hälsosamare liv.

Så nu får jag inte äta: Salt, Socker, Fet mat, Potatis, Ris, Pasta, Bröd, Dricka mjölk, Läsk, Godis, Chips m.m
Och jag ska dricka 3 L vatten om dagen och träna en gång i veckan, så nu ska jag ut och träna med mamma!:)
bloggar mer sen!;)
1 Kommentarer till "Uppdatering!"
Postat av: ida ♥

hej hello ^.^
du har ju en grymt fin blogg ! ♥

URL: http://varldenarliteneligtmig.blogg.se
Datum: 2012-07-27 / Klockan: 12:13:27

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback