Vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna!

Nu har jag ju inte bloggat på sjukt länge,
så ni undrar säkert vars jag har tagit vägen och vad jag har gjort de senaste dagarna!:o
Efter jag hade shoppat på dagen med Minna så var jag med mattias på kvällen,
vi vart lite galna och gjorde popcorn med smält ost sen doppade vi det i ketchup! xD haha fråga inte ens varför!:)
Vi gjorde 2 skålar med popcorn, dock gick ena mest åt att ha popcorn krig, det låg popcorn över allt!:o
 
 
Dagen efter var jag med en kompis hela dagen sen skypade jag med Mattias hela kvällen xD
 
Sen de 2 dagar efter så var jag med mattias igen hela tiden xD
Jag var med han i 24 timmar, vi såg 4-5 filmer, fast vi prata igenom alla typ xD
vi stannade uppe tills halv 7 på morgonen sen sov vi till 11 xD
sen låg vi bara inne hela dagen och såg på tv och bara mös :)
bästa sättet att slösa en dag på! xD
 
sen nu idag så tog jag en chilldag på morgonen,
jag badade, såg på nyaste pretty little liars, och la mig ute och sola m.m
men sen nu på kvällen så åkte jag, Sara, Bellan och Mattias ner på bion
och såg Ice age 4!:D den var sjukt bra och kvällen vart jätte kul:)
det roligaste med filmen var nog killen som satt brevid oss för hans skratt var det roligaste
jag någonsin har hört! Haha!
0 Kommentarer till "Vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback