Vad som har hänt!

Inte bloggat på ett tag nu, det är verkligen inte för att jag har varit lat, utan jag har suttit varenda ledig minut jag haft och jobbat med nya designen, den kommer bli den bästa någonsin (hoppas jag♥)
annars då?
Jag har inte gjort så mycket, mest varit med Mattias varje dag och myst,
men för några dagar sen så var jag med tjejerna och badade i älven!:D vi gjorde en repris från förra året och åkte hem till hanna och sjöng "sånt är livet" medans vi hoppade vattenspridare^^ det var en helt otroligt rolig dag,
på kvällen sen åkte jag till nydala med massa kompisar och badade och fika :)
sen har jag mest som sagt varit med mattias och jobbat varje dag:D
ni kan få en liten smygtitt på nya designen ;)
Hoppas ni är lika taggade som jag:
 
mer än så får ni inte se än!;)
0 Kommentarer till "Vad som har hänt!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback