Dagens äventyr!

Dagens äventyr började klockan 1 då jag åkte till apberget och mötte upp med Anton och Minna,
Vi köpte varsin glass, kollade runt i massa affärer och hade kul,

Sen fick jag och Minna idén att köpa hem vattenmelon och Fanta exotic och 
åka och lägga sig i solen med radio på min bakgård,
Bästa idén någonsin♥



Sen nu på kvällen vart det bara mys och Malin gjorde mig en skitgod drink :)


Dag 3 av sommarlovet avklarat, imorn är det nya äventyr som väntar♥
2 Kommentarer till "Dagens äventyr!"
Postat av: Isabelle

Blev sjukt sugen på glass nu! Och drinken ser väldigt god ut ;)

Hur är det med dig då? Vad gör du? :)
kram

Svar: Hej Isabelle! Tack för den jätte fina kommentaren :) Jag mår jätte bra faktiskt och vad gör just nu är att svara på din kommentar!;) Hur mår du själv? allt bra? Kramar!/Alicia
Alicia

URL: http://scruuubss.devote.se
Datum: 2012-06-17 / Klockan: 13:24:13
Postat av: Elin

Häng med mig backstage i mitt senaste inlägg. (:

/ kram Elin

URL: http://elinalmquist.blogg.se
Datum: 2012-06-17 / Klockan: 14:02:28

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback