Dagens planer!

Idag började jag 9, och slutade halv 9! haha:)
så när jag kom hem la jag mig direkt ute och solade i 2 timmar! ;)
Det var så sjukt varmt ute!:o
Sen efter 2 timmar var jag väldigt varm så då vart det att ta lite glass med kokos
på och med 2 havrekex! MUMS!
Om 2½ timme ska jag möta Eila på stan då vi ska gå runt och kika lite C:
Väldigt gammal bild på Eila och jag:
Sen ska jag bara hem och äta sen ska jag och isa ut på Axels tivoli!:D
då kommer vi bland annat åka Stardancer, eller som den heter nu EXTREM xD
Det är vad jag ska göra idag ;)
1 Kommentarer till "Dagens planer!"
Postat av: Anonym

Jag dog då jag åkte den där jäkla karusselen xc man mår inte illa eller så man blir bara skiträdd


Datum: 2012-06-12 / Klockan: 13:21:32

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback