Galet! dag 5-6!

I måndags sov Eila över, därför jag inte hann blogga något!:o, på dan åkte jag och minna till umelagun och bada med Anton, Anton, Anton och 2 andra tjejer vilka jag inte kommer ihåg namnen på...
det var jätte härligt! dock var det tortyr att cykla dit!:o Det var en jätte härlig dag i alla fall som måste göras om! :), men sen kom Eila till mig och vi åkte på stan för att köpa läsk till kvällen, sen åkte jag hem och åt sen kom Bellan, Minna, Isa, Anton och Mattias hem till mig och vi åkte ut till hedlunda parken och umgicks :), sen åkte jag och eila hem, satte på en film, och somnade till en film^^♥, dagen efter då vi vakna var det bara att hoppa i bikini och sen åka ner till umelagun och bada med anton och mattias, vi badade hela dagen fastän det inte var någon sol, sen igår kväll var jag med Mattias och vi såg filmerna "Safe house" och "You don't mess whit the zohan", det slutade med att han åkte hem halv 6 imorse! jag somnade vid 6 så ni kan förstå att jag vaknade sent idag! xD
Men nu blir det kanske att åka ner till älven och bada lite innan middagen vid 6, dock har familjen bokat mig ikväll för en filmkväll så det blir nog allt som händer idag :) låt dag 7 av sommarlovet börja!:D
Ni får en bild på cocacolan jag drack på stranden med Minna :)
3 Kommentarer till "Galet! dag 5-6!"
Postat av: mysan

kikar in o önskar dej en fin dag! :)

Svar: Åh vad gulligt, tack så mycket :) önskar dig med en fin dag!:)
Alicia

URL: http://myedenvad.blogg.se
Datum: 2012-06-20 / Klockan: 16:28:35
Postat av: två tjejer på en blogg//cazandra och fanny

men gud vad söt du är tjejen, och din blogg är ju grymt bra också.
vad ska du hitta på i midsommar då?
skullle vara super snällt om du vill kika in på våran blogg och slänga iväg en liten kommentar sådär spontant?
kram

Svar: Haha tack så mycket :), Jag ska se till att kicka in då och då! ;) Kram!
Alicia

URL: http://cazandrafanny.blogg.se/
Datum: 2012-06-20 / Klockan: 20:30:27
Postat av: Louise

Har frågestund på min blogg just nu, skulle bli hur glad som helst om du ställer en fråga. Spelar ingen roll vad det är, bara det är en fråga. Tack på förhand :)

Fin blogg förresten! KRAM.

URL: http://xccv.blogg.se
Datum: 2012-06-21 / Klockan: 17:57:00

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback