Glad midsommar och Grattis Malin!:)

Bloggen kommer tyvär vara lite inaktiv i helgen, varför? Jo för att det är ju midsommar och jag firar det här i stugan i sikeå!:)
På dagen idag har jag varit på umelagun med dom finaste människorna, Bellan, Minna och Mattias♥
Idag fyller även malin år, så vi har firat henne med smörgåstårta och rosor, hon vart riktigt glad och det var ett bra sätt att börja kvällen här i sikeå!, efter vi hade ätit vart det ut och busa med hundarna en stund och nu kom Angelica, Jessica och Albin också ut hit!:), så nu ska vi umgås ett tag sen kanske det blir en kubb-turnering? ;) vi får se!:)
nu ska jag gå ut och umgås bland myggorna!
Ha en bra midsommar och en underbar helg!:D

0 Kommentarer till "Glad midsommar och Grattis Malin!:)"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback