Tjejkväll + Anton!:)

Igår hade jag en underbar kväll, Minna och anton var här med mig och vi började kvällen med att flumma på skype med Martin och Mattias, sen gick vi med Mattias och åt på mcd (anton hade inte ätit något!>:( ), efter det gick jag, minna och anton hem igen och satte igång Paranormal Activity, det gick väll sådär med att se den för vi brottades runt halva filmen och missade alla läskiga delar! Haha! Sen såg vi "The league of extraordinary gentlemen" den var också jätte bra, men sen åkte anton hem och jag och minna satt uppe till typ 2 och pratade om allt möjligt xD
Men nu ska vi göra oss ordning sen åka ner på stan och shoppa!:D
C-YA!
Gammal bild som har inget att göra med inlägget förutom att minna är med↓
2 Kommentarer till "Tjejkväll + Anton!:)"
Postat av: ~ L I N N ~

Haha ja så var de för mig i början också, rädd för hur ont de skulle göra :( & kan säga att jag gör aldrig om det haha..

Svar: Haha åh nej vad hemskt xD haha! nu skrämde du ju bara upp mig mer! >.<
Alicia

URL: http://linnhahne.blogg.se
Datum: 2012-06-27 / Klockan: 12:07:40
Postat av: F

skulle du vilja rösta på min bild (bild nr 2) här http://gollasfoto.blogg.se/2012/june/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment om du gör det får du en länk i min blogg! (säg till så jag vet om du röstat):D
om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt! :)

URL: http://withawhisper.blogg.se
Datum: 2012-06-28 / Klockan: 02:38:17

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback