Today's adventures

Godmorgon!
Idag har jag mycket kul inplanerat!:) vid 1 ska jag åka ner till älven och bada med massa kompisar (b.la Eila som tar bussen från holmsund för att vara med mig♥), Senare ikväll kanske Eila ska sova över också, vi får se hur det blir!:)
Sen så nu ska jag Marinera kött för till middag blir det grillat!;),
till det har jag tänkt att göra potatis av något slag. får se om det blir klyftor eller hasselbacks! (ni vet ju att jag ÄLSKAR att laga mat♥), sen ikväll så blir det som sagt antligen spa kväll med EIia eller så bjuder vi över några kompisar och ser film!:) 
Men nu hör jag att brorsans alarm ringer så jag måste gå och göra frukost till han!:) 

0 Kommentarer till "Today's adventures"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback