Vad jag har gjort de senaste dagarna!

Eftersom bloggningen har varit ganska låg har ni ju ingen aning om vad som har hänt i mitt liv!:o
Efter skolavslutningen i onsdags åkte jag och åt med Familjen på Times, jag tog en pasta rätt :)

När jag kom hem efter det åkte jag, Isabelle och Minna till ö&b och köpte massa snacks, plastmuggar och dricka till kvällen! På kvällen dukade vi upp nere på gården, Bellan kom med marshmallows, Minna tog med sig en dricka och Isa kom med en nutella burk, vi började med att små prata, träna lite kubb och njuta av varandras sällskapet tills Mattias och Anton kom för då satte vi igång grillen och kubb turneringen började!:)
Det vart en sjukt härlig kväll och en perfekt start på sommaren!:)


Sen vaknade jag upp dagen efter och inledde första sommarlovs dagen! Jag sov till minst halv 1 sen gjorde jag mig mest i ordning för kvällen och åt middag, sen efter maten så kom de underbara människorna hit igen, Mattias, Anton, Isabelle och Minna, vi alla 5 gick ner till Hemmakväll och köpte hem lite läsk och provade "nya" Marabou Jordgubb, åt den förra sommaren men det var fortfarande ganska god!:) Det slutade med att vi såg Spiderman 3 på tv, vi hade sett 1an dagen innan skolavslutningen, missade 2an och hoppade rakt in i 3an, haha!:)
Det vart också en rolig kväll i alla fall!

Sen igår, Dag 2 på sommarlovet! vart att vakna 8 och gå upp och göra sig i ordning för jag skulle på umelagun med Minna, Martin, Mattias, Anton och Amelia, Vi badade hela tiden, solade aldrig! enda gången vi tog en paus var för att gå till Ica och köpa lunch sen satt vi alla där på "maria"(pizzeria) och åt :) för mig vart det en ostfralla och hallonsoda! sen kunde jag ej motstå att köpa med ett par röd vindruvor ni vet hur jag känner för röda vindruvor♥  och när vi senare gick tillbacks fortsatte vi bada och tog också ett dopp i nydala sjön, vattnet var behagligt på båda ställerna och jag känner nästan för att åka tbx och bada igen!:D

Sen igår kväll såg jag och Mattias på EM-matchen ihop och åt jordgubbar med vaniljvisp, vart jätte mysigt men svergie förlora ju igen!:( Jag tyckte dock att dom spelade jätte bra igår, Mellberg var sjukt bra och zlatans dribblingar vad otroliga! dock förlorade vi på ett dålig försvar! Synd! men kvällen vart endå mysig :)


Och nu ska jag hoppa i duschen för jag ska ner på stan med Anton och Minna, har bett pappa att få åka ut till Sikeå ikväll, vi får väll hålla tummarna och se hur det går!;)

0 Kommentarer till "Vad jag har gjort de senaste dagarna!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback