Idag!

Idag har jag:
  • Gjort 5 sidor matte
  • Gjort svenska läxa
  • Gjort engelska läxa
  • Pluggat inför So provet
  • Forsatt på Textilslöjdsläxa
  • bloggat och gästbloggat
  • Förberett allting inför morgondagen.

Jag har hängt upp allting jag ska ha på mig och packat i min väska (mammas väska som jag har snott) med alla mina färdiga läxor m.m!:3
som belöning kommer jag få köpa en efterlängtat skrivare~
Ni får en bild från idag när jag hade tråkigt och plugga så jag tog en bild av mig själv upp och ner:D

3 Kommentarer till "Idag!"
Postat av: FuFu <3

jag älskar dig, så nu fick du en komentar <3


Datum: 2012-03-27 / Klockan: 22:10:33
Postat av: Gulstol

Sv; Ja, det är mina katter :) Jag har 5 djur. Två katter och 3 fåglar. Sen så har mormor två cavalierer som jag brukar få ta hand om ibland :)

URL: http://gulstol.blogg.se/
Datum: 2012-03-27 / Klockan: 23:49:28
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Oj, mycket gjort på en dag där! :)

URL: http://majakron.blogg.se/
Datum: 2012-03-28 / Klockan: 20:40:57

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback