jag är som en maskin!

Jag har gått igenom livet som en robot dom senaste dagarna, jag har pluggat, mysigt med pojkvänen, ätit och pluggat änu mer, typ det enda jag har gjort!
jag är så sjukt slutkörd nu så jag funderar på att gå och lägga mig...
(dock vet jag ju att det aldrig kommer hände för att jag är för envis):3
Anyways, jag fick reda på mitt resultat på svenska provet idag 111p/111p!!!! NAILED IT!
vart så sjukt glad och fick så sjukt gulliga sms av mina föräldrar♥
Pappa: Helt otroligt..Gratiis!! :)) Var stolt för det är jag älskling!
Mamma: Yes! Fan va du är duktig! Grattis :D<3
jag är i alla fall sjukt stolt, detta var första gången jag fick alla rätt, jag tyckte väll att provet gick bra men att det skulle gå så här bra kunde jag aldrig drömma om ^-^
Men nu är jag så trött så det blir att äta en kiwi sen sova, vilken mix va? ;) 
Godnatt!
1 Kommentarer till "jag är som en maskin!"
Postat av: Anonym


Datum: 2012-03-29 / Klockan: 09:58:52

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback