Svar på kommentar C:

Hej random:D
Jag är på säsong 2 avsnitt 23 (den senaste alltså :D )
Dock kommer ju nästa avsnitt ut på Tisdag!:)
jag har följt pretty little liars i...
ett år? nu kanske?
Kommer inte riktigt ihåg hur jag började titta på det,
första gången jag hörde talas om det var när jag såg på en youtube video
med en av mina favorit bloggare Brittany,
men då hade jag ingen aning var det var, sen sändes första
avsnittet här i svergie på 5an (TROR JAG)
och då tyckte jag det var jätte spännande!:D
sen härifrån vet jag ej säkert men jag tror Bellan såg det också på tv och
fortsatte se det då hon tipsade jag och hanna om det...
sen dess har vi 3 varit små pretty little liars nördar♥
We ♥ P.l.l
3 Kommentarer till "Svar på kommentar C:"
Postat av: random igen:)

Jag är också på det senaste!:) ser avsnitten varje tisdag:D det är lycka<3


Datum: 2012-03-12 / Klockan: 20:41:26
Postat av: Random här :3

Jag tror förresten det är season finale(?) snart!! Och om bara några dagar får vi ju reda på vem A är!!


Datum: 2012-03-12 / Klockan: 20:44:38
Postat av: Hanna

kan inte vänta... ;D


Datum: 2012-03-15 / Klockan: 16:28:46

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback