Gårdagen!

ja vad hände igår må tro?
jag började med att shocka alla med att skriva på facebook:
"nu åker jag och älsklingen och kollar på hus..."
haha och det gjorde vi, fast inte åt oss dock, utan för hans familj!
Till middag åt vi sushi eftersom det hade gått så sjukt bra för mig på matte provet så fick jag äta vad jag ville,
dock hålde min katt på att dö av frestelse där hon satt brevid mig...

sen efter vi kom hem var planen att han skulle sitta hemma och spela hela kvällen och jag skulle också ta det lugnt, men så vart det ju inte! för vid halv 11 ringer någon random kille (tror det var albin?? -vet ej) och säger att victor är jätte ledsen m.m och att jag borde ringa han, då ringer jag och frågar vad det är och då svarar gullungen "Jag saknar din närvaro. får vi komma förbi?" så det fick dom ju såklart så 20 minuter senare sitter vi alla i mitt rum och chillar, spelar skyrim och lyssnar på musik, haha!:)
och det reagerad ju pappa på för efter bara ett tag komme detta upp på facebook:
och sen nu idag hade jag och älskling lika kul över telefon som vanligt♥
1 Kommentarer till "Gårdagen!"
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Hej! Vill du bli veckans cutie och visas inför min 100+ besökare??

Gå in här och anmäl dig då! http://caty.nu/2012/may/utkast-maj-16-2012.html#comment

Ha en bra dag! :)

URL: http://barfotaflickan.blogg.se/
Datum: 2012-05-18 / Klockan: 09:16:10

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback