Poke.

asså vad är det med vuxna och puffar?
Enligt vuxna är puffar = jag vill ha sex med dig.
och först trodde jag detta var ett skämt, men efter att ha frågat fler och fler så visar sig detta va sant, puff är något styggt!
men jag menar, när jag får en puff av t.ex. Ebbzz så tänker jag ej "Å MEN GUD EBBZZ VILL HA MIG.",
och då funderar jag också, tänk om någon tänker så när dom puffar mig? och sen puffar jag tbx, är det typ att jag accepterar att jag har sex med någon då?
Asså vad är det med vuxna och puffar?
Enligt vuxna är puffar = jag vill ha sex med dig.
och först trodde jag detta var ett skämt, men efter att ha frågat fler och fler så visar sig detta va sant,
puff är något styggt!
men jag menar, när jag får en puff av t.ex. Ebbzz så tänker jag ej "Å MEN GUD EBBZZ VILL HA MIG.",
och då funderar jag också,
tänk om någon tänker så när dom puffar mig? och sen puffar jag tbx,
är det typ att jag accepterar att jag har sex med någon då?
gud vad jag måste krångla till allt. detta är i alla fall poke för mig:
1 Kommentarer till "Poke."
Postat av: Ebbzzchan^^

HAHAHAHAHAAHAH OMG DÖR<3

URL: http://ebbzzchan.blogg.se/
Datum: 2012-05-27 / Klockan: 08:58:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback