Vad jag har gjort idag!:

Jag började skolan halv 9 idag, vi gjorde ej så mycket, vi visade våra presentationer och fick godis för
att vi vann igår över hela blått arbetslag!:) (4a klasser möttes i kubb, brännboll och kluringar)
Efter skolan som sluta halv 10 så åkte jag och bellan hem till henne och jag fick låna kläder
för mina jeans och tröja var för varmt! så det vart en kjol och en jätte söt tröja!:)
När vi var på hps köpte vi en marabou schweizernöt,
bellan har ju just fått reda på att hon tål hasselnötter,
men för säkerhetens skull så satt jag där med allergie sprutan endå!
sen bakade jag och bellan m.m
men vid halv 2 åkte jag och mamma ner på stan och shoppa massa,
b.l.a dom urgulliga skorna jag blogga om förut!:)
Sen köpte vi ju såklart hem sushi till middag, mums!

och ni sitter jag här i one piecen och ser film med mamma, sen blir det bad och godnatt!
1 Kommentarer till "Vad jag har gjort idag!:"
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Datum: 2012-05-26 / Klockan: 10:43:30

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback