All is good~

Hellu bloggen!
Nu när man har varit inaktiv ett bra tag så vet ni ju inte vad som händer här i lilla umeå :)
allt är bra för mig, varit lite ledsen ett tag because of a boy....  men insåg idag att jag bryr mig faktiskt inte, jag förtjänar 10 gr bättre än han igentligen c:
Så nu är jag lika glad som vanligt, har fantastiska vänner, en fantasktisk familj, och börjar komma igen i skolan igen så vad ska jag klaga på!:)
Hade skolfoto idag, var först upp och jag glömde att kolla hur det blev!:O så vi får väll bara se sen!:)
Imorgon har jag fotografering med elevskyddsombuden också :P
sen imorgon kväll ska jag till hartan sen hem till minna och se film,
sen på lördag blir det hartan igen xD
men nu ska jag gå och lägga mig (eller snart) ses!:)
0 Kommentarer till "All is good~"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback