Allt ni vet om mig är mitt namn.

Skulle kunna skriva ett inlägg om några skitungar som trakaserrar min kompis för att han är med mig?...
men jag är bättre än så, och jag orkar inte mobba folk och skapa falska rykten.
jag insåg att allt dom vet om mig är igentligen mitt namn, så orkar inte bry mig :)
vad som har hänt under dagarna då?
jo jag har insett att jag har fett mycket att göra, imorgon ska jag b.la ha franska prov, ni kan få se min lista av saker som måste göras:
 
Annars är livet bara gött, var med tjejerna på stan idag och köpte biljetterna för paranormal activity 4!:D
Fett taggad!!
Vi stannade också och tog en lyxshake på max (jordgubblyxshake, tell me is there anything more delicous?)
och planerade lite inför halloween, det kommer också bli sjukt kul :)
Men nu blir det att borsta tänderna, tvätta ansiktet och krypa i sängs ;)
bloggar mer imorn!:)
 
0 Kommentarer till "Allt ni vet om mig är mitt namn."

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback