And so it begins!

Just nu sitter jag på lästiden i skolan,
är fett trött just nu och skulle helst bara vilja lägga mig & sova i typ 1 timme till! :o
Men ack nej, har fullpackad dag idag, efter skolan ska jag vara med martin sen ikväll ska jag på rix fm's privata gym och träna,
Imorgon blir det att vara med mattias sen kanske sno med hundarna på en lång promenad på kvällen?:)
sen på onsdag så ska jag plugga inför franska provet på torsdag och sen boka biljetter till förhandsvisningen av paranormal activity 4!:) ska gå dit med tjejerna, blir vip biljetter!;)
men nu ska jag diskutera med klassen om klasströjorna vi ska skaffa!:) spännande~
ni får 2 bilder jag tog nu, mitt hår kände för att hata mig idag





0 Kommentarer till "And so it begins!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback