Inge bränsle kvar men ändå kör vi på för fullt!

Heeeeelllluuu!~
Jag vaknade relativt tidigt idag, kring 11 :) när jag äntligen tagit mig upp ur sängen (ska säga att det var motviljigt!)
så åt jag en god frukost innan jag duschade och gjorde mig i ordning för att åka och shoppa  med Pappa & Malin!
Skulle även handla lite åt brorsan så då hade jag helt plötsligt 3 olika bankkort att hålla reda på, såg ganska komiskt ut!
 
Det vart i alla fall en tröja som jag längtat efter att få köpa jätte länge! jag hittade den en vecka innan jag åkte till barcelona (1 månad sen!) och sen nu åkte jag upp och hoppades att dom hade kvar den! och där fanns det några få kvar, och bara en i min storlek!:D alla smal var slut men det är då det är tur man har x-small!:)
denna bilden tog jag på den när jag var där för en månad sen:
 
nu ligger jag halft död i sängen och trött av all shopping, skulle helst vilja sova 1 timme innan jag drar ut, men det hinner jag knappast, blir att dricka en kopp kaffe efter middagen så man inte somnar på hartan sen! haha :)
Känns som om livet bara leker nu! Har sjukt många som älskar mig och jag är lycklig, igår så gav jag äntligen upp och sa basicly åt victor att dra åt helvete och att han förtjänade en smäll för allt det han gjort mot mig, jag möttes av applåder av alla mina vänner, dom har bara väntat på att jag ska inse det själv,
Men fck that! jag har inte varit singel så här länge på 7 år, och jag mår skit bra! Lura er aldrig att ni behöver en kille för att vara lycklig! <3

Nu ska jag messa lite med människorna som ska komma ikväll och planera, sen blir det bara att göra sig i ordning, Hare gött mina vänner!
0 Kommentarer till "Inge bränsle kvar men ändå kör vi på för fullt!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback