Livet rullar på!

Söndag idag!
Ikväll blir det gymmet igen, idag tog jag en ordentlig sovmorgon, en dusch och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska åka hem så vi kan åka och fixa lite dekorationer inför halloween, jag känner hur det börjar dra ihop sig nu, 1 vecka och 3 dar kvar till min bästa fest so far:D känns bra!:)
Har fortfarande svårt att bestämma vad jag ska vara för ngt, var fett snygg pirat igår på hartan (haha det var typ poängjakt och man fick 100 poäng om man  klädde ut sig till en pirat så då tog jag eilas skjorta och knöt den som en magtröja sen så ritade vi en ögonlapp som jag tog på mig xD och tadaa 100 poäng tjänade!:P
vi vann dock inte, vi hamnade 2a :) vann 2 cola, 1 påse hjärtan(chips) och varsin marabou :D
Anyways,
Men annars tänkte jag vara en djävul och låna djävulshornen av syrran, nu har jag ju röda jeans att ha till :)
men får fundera lite mer på det där sen xD
sen på torsdag är det matte prov... får se hur det går :/ blir nog att plugga varje kväll D:
bloggar mer sen!:)
gammal bild :)
0 Kommentarer till "Livet rullar på!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback