Matte f-ing prov

Hård rubrik yes!:D
nemen är fett less på skolan just nu, erkänn man vill bara fly just nu, men snart är det helg igen som hanna brukar säga :) 5 dar kvar!:P haha!
Jag har i alla fall matteprov på onsdag, känner att jag ligger så långt efter i matten som man kan komma, har gjort 6 tal och jag ska hinna göra 57 på 2 dar, plus så ska jag hinna göra 2 matte läxor och arbetshäftet,
sen har vi no läxa tills fredag, och engelska läxa till samma dag,
Men nu vill ni inte höra om min skit i skolan xD
På fredag ska jag och minna på disco :D det är tydligen disco på hamnmagasinet då :)
Sen så är halloweenfesten onsdagen efter det
sen är det ett till disco på hartan fredagen efter det,
haha vi skämta om att vi är värsta partypinglorna som ska gå på allt? xD haha nemen det är lite kul med tidsfördrift :)
Sen ska jag & victor ha myskväll på typ onsdag med film m.m :) det kommer väll bli... ja mysigt?:D haha!
annars då?
Jo det snöa idag! vakna och det var helt vitt utom hus, snö i oktober? ja det går väll det med!
jag tycker det är mysigt med snön, vet att vissa andra skriker av olycka när dom stora snöflingorna ringlar ner från himlen, men snö för mig = Slalon, Min födelsedag, Julafton, Nyårsafton, Varmchoklad & Mysiga hemmakvällar med mycket tända ljus! <3
Men nu måste jag återgå till arbetet, ni får en bild av snö, en från imorse och 2 från nu här i min plugghörna i köket! haha :)
 
Bra låt just nu:
(Det charmigaste med den är att den handlar om skor :P )
1 Kommentarer till "Matte f-ing prov"
Postat av: Tea

Hade inte du bett Victor dra åt helvete eller något för ett tag sen?

URL: http://Http://teabarjman.blogg.se
Datum: 2012-10-23 / Klockan: 09:53:29

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback