Ni är ju otroliga <3

heeej, jag älskar att min bloggstatistik har inte gått ner fast jag inte har bloggat, fattar ej att ni fortfarande är kvar!,
så mycket har hänt, sist lämnade jag er ju med en ganska dramatiskt nyhet,
ja jag gjorde slut med mattias. varför? ja det fanns några andledningar, men mest var det att jag hade tappat känslorna för han.. :/ men vi är i alla fall fortfarande vänner och pratar dagligen <3
sen var jag i barcelona i en vecka!:D vi såg så mycket och upplevede så mkt att jag inte kan berätta allt<3
sen när jag kom tbx så var jag med victor 1 vecka i streck, vi var på fest på lördagen hos pazzo, det var awesome och jag träffa massa härliga människor,
dock tror jag inte att det kommer bli ngt mer för jag och victor än vänner. så börja inte få för er ngt! ;)
annars då?
fick min skoldator idag! så direkt pimpade jag upp den och laddade ner alla nödvändiga program ^^ data nörden som jag är... ska visa alla ändringar nån gång, jag gjorde så sjukt mkt xD gick in i blandat hårdvaran och ändrade runt en massa för jag tyckte ej om att den verkade som en skoldator, det är min nu! mohahaha!
åh men så mycket har hänt, men orkar ej skriva allt :D
planer inför helgen då?... hmm jag ska på hartan på lördag med tjejerna :)
annars vet jag inte så mkt... ni får en bild på mig än så länge som bellan tog på mig <3
1 Kommentarer till "Ni är ju otroliga <3"
Postat av: Jessica

Va vacker du e <3 <3 <3 Ha de gött XD
Ps. Jag e ett av dina fan (som bor i Finland) XD

URL: http://thebestmusic.devote.se
Datum: 2012-10-11 / Klockan: 16:02:29

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback