Paranormal Activity 4 premiär!

Shit vad man är trött, fredagar är ingetligen hopplösa eftersom man alltid är så sjukt trött efter skolan + att man går upp vid 7 då!
Men idag har jag varit fett taggad,
efter skolan var det bara åka hem fixa sig lite sen iväg mot stan för att möta älskade Minna!:)
Vi åt middag på mcd, strosade lite bland butikerna, jag shoppade 2 skitsnygga erachufs, 10 kr st kostade dom, helt sjukt!
 
Sen gick vi och såg Paranormal activity 4!!

åh som vi har längtat!! :D flera månader har vi sagt att vi ska se den, så det vart såklart guldplatserna på bion, läsk & popcorn och på premiären!:)
vi satt där och höll händer och skrek, ja den fick mig att skrika... 2 gr!!
vi enades om efteråt att det var den läskigaste av alla, den var absolut bäst!
den är absolut värd att se! men gör det på bio, skräckfilm är alltid bäst på bio!:)
Och igår kväll träna jag, så hårt som jag aldrig tränat förr, jag sprang 5,7 km på 30 minuter på löpband.
Vännerna tappade hackan när dom fick höra om det! haha!:), jag ska ej ljuga, det var jobbigt som in i helvete, hållde på att spy efter bara en kvart, (10 km i timmen blir fett jobbigt...), men det krävdes väldigt mycket motivation, man klarar inget sånt där utan rätt motivation,
att du bli smalare och snyggare är inte motivation nog, du måste hitta din mening och andeldning med att träna, annars ger man bara upp<3
Nu sitter jag här med te framför x-factor, fett trött och har ont i kroppen efter gårdagens träning :(
Blir nog att gå och lägga mig någorlunda tidigt ikväll, imorgon blir det nog stan på dan (Om jag hittar någon att gå med!), sen ska jag handla lite oxfilé till middagen m.m :) MUMS, på kvällen blir det nog hartan? mabey? får se!:)
Nu ska jag bara slappna av i alla fall, Ha en bra helg allihopa!:D
 
0 Kommentarer till "Paranormal Activity 4 premiär!"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback