Prov!:)

Provet gick faktiskt jätte bra, jag kunde ALLT inför provet som man skulle kunna, men såklart så lägger ju läraren in något som ni typ tagit muntlig en gång för 1 halv år sen xD så alla rätt för jag nog inte, men jag sänker nog inte mitt C heller :) så jag är nöjd, men vi får väll se när jag får igen provet sen!
så jag strök franska prov från min att göra lista, men skrev lika snabbt igen in franska uppgift till 8/11, suck aldrig lugn och ro :o
idag är det torsdag, imorgon är det fredag och paranormal activity, idag minns jag ej vad jag skulle göra... kommer väll på det sen!:P
Jag kan bjuda på en cp bild jag och tjejerna tog här om dan xD

haha fråga inte... xD
0 Kommentarer till "Prov!:)"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback