Söndags mys

Äntligen söndag,
söndag för mig är vilodag, då ska man inte göra ngt ansträngade, bara ta hand om sig<3,
jag började dagen med att gå på loppis på nolia med pappa,
där köpte jag b.la en magic 8 ball, den kostade bara 10 kr så tänkte why not?:)
igår hade jag jätte kul på hartan med anton & minna,
jag & minna var helt själva där vid halv 9 tiden, det hade varit folk men dom försvann kring då, och då hade personal gjort fruktsallad deluxe åt 15 pers men det var bara jag & minna där! haha, fruktsalladen inehöll :Granatäpple, Kiwi, Mango, Äpple, Banan, Vindruvor, Persikor, Nektariner, Päron, igår kom jag ihåg 10 frukter men nu minns jag inte alla,
Till det serverades det Grädde, hackad choklad, vaniljglass & saft,
eftersom bara jag & minna där så åt vi typ 5 kg fruktsallad var! haha:)
sen kom anton och vi spelade biljard & pingis resten av kvällen :)

0 Kommentarer till "Söndags mys"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback