wazzzaaaaaaaa...

Inte haft ork att blogga, det är ju HÖSTLOV nu!:D
åh detta behövde jag, just nu ligger jag i sängen och drar mig :)
vad hände i helgen då... jo jag var ju på disco och var med markus i fredags men det vet ni ju, i lördags var jag och shoppa med pappa & malin sen åkte jag på stan med tjejena och tog en fika (jag köpte ett par nya mysiga vantar + lösnaglar),  sen på kvällen kom victor hem till mig och vi mest mös hela kvällen och jag följde med han när han skulle äta på frasses, ni kan få lite cp bilder vi tog från den kvällen:
ja jag bjuder på denna störda bild, thats just the way we are <3
 
sen igår gjorde jag basicly ingenting på dan, fixade lite inför halloween festen bara,
sen på kvällen så åkte jag och handlade inför halloween festen och hämtade upp 2 ledsna damer från flygplatsen (syrran & matilda) för dom förlorade sm-finalen och fick silver, dock eftersom dom hamnade sist förra året tyckte jag dom var asbra, men allt beror väll på hur man ser det va?:P
och nu är det måndag, ska kanske på stan med bellan och kolla efter en tröja att ha på halloween :)
men nu kanske jag ska gå upp snart och göra frukost? :P ses!
0 Kommentarer till "wazzzaaaaaaaa..."

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback