Senaste tiden

Snabb walktrough sen sist jag blogga!
 
Mamma vart befodrad till admistrationschef - Åt på "Båten" för första gången!

 
Mattias blev sjuk - jag köpte rosor till han och tog nästa buss dit^^

 
Stan med bellan - lyxshake!

 
Jag började moppekursen med massa jätte härliga människor :)


(som jag nu även gjort alla körningar på så im good to go ;) ska bara göra provet efter jag fyllt år!)
 
 
Det var suicide-awerness day, då skulle alla bära något gult eller skriva Love på handleden,
gissa vilken handled som är min? ;)



 
 
Jag somnade på soffan i uppehållsrummet :D
 
Jag började vara med Victor igen :) (haha snygg or what? ↓)

 
Gjorde en ny mappframsida på bilden, gämnför mellan 8an & 9an? ;)


 
Älsklingen sov över och jag sov i hans tröja nån annan dag xD


0 Kommentarer till "Senaste tiden"

Vad har du på hjärtat?:

Namn: E-postadress (Bara jag som ser!):

URL/Bloggadress:

Glöm inte mig!♥

Kommentar:

Trackback